ESOTERISM ACADEMY




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SELECT YOUR LANGUAGE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ

Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2020

Ο ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ


Ο Άνθρωπος (σαν Ύπαρξη) είναι κάτι πολύ Βαθύτερο, πολύ Ανώτερο, πολύ Περισσότερο, από όσο μπορεί να αντιληφθεί, να σκεφθεί, να αισθανθεί, να διαπιστώσει εξωτερικά ο συνηθισμένος άνθρωπος (με την συνηθισμένη ατομική δυαδική συνείδηση).

Υπάρχουν Σοφοί (σε διάφορες Παραδόσεις) που από Βιωματική Εμπειρία (κι επειδή το Βίωσαν και το Επιβεβαίωσαν, οπότε μπορούν να πουν ότι είναι πραγματικό, αληθινό) ισχυρίζονται ότι Υπάρχει μόνο Μία Ουσία, Υπάρχει Μία Ψυχή, Μία Συνείδηση, Μία Πραγματικότητα, που Εκδηλώνεται σε Πολλά Πεδία Συνείδησης, στο Υπερκοσμικό, στο Παγκόσμιο, στο Ατομικό Πεδίο (που ξεδιπλώνεται στους Τρεις Κατώτερους Κόσμους, τον Νοητικό, τον Αστρικό και τον Αιθερικό-Υλικό Κόσμο). Αυτό είναι απλά ένας ισχυρισμός κι όσο κι αν προέρχεται από Μύστες της Εσωτερικής Πραγματικότητας, δεν παύει να μένει απλός ισχυρισμός για όλους όσους και για όσο δεν το βιώνουν.
Μένοντας στους ισχυρισμούς των Μυημένων Αυτό που Εκδηλώνεται σαν Ατομικότητα (σαν Παρούσα Συνείδηση Ύπαρξης του Καθενός) Είναι το Απόλυτο που «Εισέρχεται» στο Κοσμικό και  που από Παγκόσμιο Περιορίζεται στο Ατομικό το οποίο λειτουργεί μέσα από κάποιο κατώτερο φορέα (στο αντίστοιχο Πεδίο). Προκειμένου για τον Ενσαρκωμένο Άνθρωπο, ο Αληθινός Άνθρωπος (σαν Ολική Ύπαρξη) Είναι το Απόλυτο, Παγκόσμιο, Ατομικό που χρησιμοποιεί την νοητική δύναμη στον περιφερικό εγκέφαλο, την αισθητική δύναμη μέσα στο νευρικό σύστημα και την ζωτικότητα μέσα στον συγκεκριμένο υλικό φορέα του (και μέσω του φορέα στον υλικό κόσμο). Έτσι ο Άνθρωπος (που «αισθάνεται» περιορισμένος) έχει ήδη ένα Ουσιαστικό, Πνευματικό και Αντικειμενικό Αντιληπτικό Υπόβαθρο που Υποστηρίζουν την Παρούσα Συνείδηση στην Παρουσία της, στις δραστηριότητές της (διανοητική σύλληψη των συμβαινόντων και αίσθηση) και στις δράσεις της στον εξωτερικό κόσμο.
Οι Μυημένοι λένε ότι Αυτό το Ουσιαστικό και Πνευματικό Υπόβαθρο είναι Ασυνείδητα ενώ το Αντικειμενικό Αντιληπτικό Υπόβαθρο νοθεύεται («θολώνει») με την χρήση της Σκέψης, της Αίσθησης και της εξωτερικής εμπειρίας. Το Ασυνείδητο Υπόβαθρο όμως (στο Σύνολό του) Υποστηρίζει και «παρεμβαίνει ανεπαίσθητα» στην ζωή της Περιορισμένης Συνείδησης. Αυτό δεν είναι ένας απίθανος ισχυρισμός και μπορεί κάποιος με λογική να το κατανοήσει.
Οι Ψυχολόγοι του Βάθους (όπως ο Καρλ Γιούγκ) υποστηρίζουν ότι το Κύριο Σώμα της Ύπαρξης είναι Ασυνείδητο (το Ασυνείδητο, Ουσιαστικό, Παγκόσμιο και Ατομικό) κι ότι από τον Παγκόσμιο Ωκεανό του Ασυνειδήτου προβάλλει σαν «νησίδα» το Συνειδητό που αντιλαμβάνεται, σκέπτεται, αισθάνεται και δρα στο σώμα και μέσω του σώματος στον εξωτερικό κόσμο.
Αλλά ακόμα και εμπειρικά μπορεί κάποιος να διαπιστώσει την αλήθεια όλων αυτών που περιγράφονται, παρατηρώντας τον εαυτό του, την ζωή του, τον ημερονύκτιο κύκλο της ζωής του. Για πολλούς λόγους, και Εσωτερικούς και Εξωτερικούς (κοσμολογικούς, αστρονομικούς και τοπικούς) τα όντα στον πλανήτη γη ακολουθούν τον κύκλο του ημερονυκτίου (όπως ισχύει τοπικά). Από την Νύχτα του Ασυνειδήτου ό άνθρωπος έρχεται (στην παιδική ηλικία του) στην αντίληψη της ύπαρξής του, του εγώ και της ατομικής ζωής του, που διατηρεί σε όλη την ζωή του στην γη. Την ημέρα είναι σε εγρήγορση και κάθε νύχτα επιστρέφει σε Αυτό το Άγνωστο Ασυνείδητο για να αναδυθεί ξανά το επόμενο πρωί στην περιορισμένη καθημερινή συνείδησή του. Μήπως την Νύχτα της Ασυνείδητης Ύπαρξης και του Ύπνου (και του Θανάτου) παύουμε να υπάρχουμε; Όχι. Οποιαδήποτε στιγμή, προκειμένου για τον ύπνο, μπορούμε να διακόψουμε αυτή την συνειδησιακή ανάπαυλα και έτσι κι αλλιώς το επόμενο πρωί συνεχίζουμε σαν να μην υπήρξε καμία διακοπή, κανένα «κενό», στην ζωή μας.
Τι συμβαίνει πραγματικά στον Ύπνο; Απλά η Συνείδηση Επιστρέφει  την Νύχτα του Ύπνου στα Βαθύτερα Στρώματα της Ύπαρξης και το πρωί αναδύεται πάλι στον περιορισμένο συνειδητό άνθρωπο. Εισερχόμαστε ασυνείδητοι (ασυνείδητα) στο Βάθος της Ύπαρξης γιατί δεν γνωρίζουμε (δεν μάθαμε) πως να εισερχόμαστε συνειδητοί (συνειδητά). Προφανώς η κοινωνία, η οικογένεια και τα σχολεία μας εκπαιδεύουν για πιο σημαντικά κι ενδιαφέροντα πράγματα. Όσοι άνθρωποι Εισέρχονται Συνειδητά (μέσα από την Εσωτερική Πνευματική Κατανόηση και τον Αληθινό Φυσικό Διαλογισμό κι όχι τον ψευτοδιαλογισμό της δυαδικής συνείδησης, του εγώ), όσοι απελευθερώνονται από τους περιορισμούς της ατομικής ύπαρξης κι εισέρχονται στην Ελευθερία του Απείρου της Μη-Δυαδικής Συνείδησης στην αρχή, στην Παγκόσμια Συνείδηση στην συνέχεια και πέρα από το Κοσμικό στο Απόλυτο Αχανές τέλος, Βιώνουν και Κατανοούν το Βάθος της Ύπαρξης που είναι (το Μόνο) Πραγματικό, Ελεύθερο κι Αιώνιο. Ο συνηθισμένος άνθρωπος που έχει συγκεκριμένη ενέργεια (ποσό ενέργειας) να καταναλώσει στην συνειδητή ζωή του εισέρχεται αναγκαστικά (μετά από κούραση κι εξάντληση) στον ασυνείδητο ύπνο, στο Βάθος της Ύπαρξης, χωρίς να αντιλαμβάνεται,. Όσοι όμως έχουν Βιώσει την Ελευθερία έχουν μια Άλλη Αντίληψη του Βάθους της Ύπαρξης,
Τελικά, οι Πραγματικά Μυημένοι όταν αποσύρονται από την συνειδητή ζωή στον κόσμο αποσύρονται  σε Βαθύ Διαλογισμό, σε ένα άλλο είδος Συνειδητότητας που δεν έχει σχέση ούτε με τον ασυνείδητο ύπνο των ανθρώπων, ούτε με την συνειδητή εμπειρία του εξωτερικού κόσμου. Εισέρχονται στον Αιώνιο Χώρο και πιο Βαθιά στην Κοσμική Νύχτα που Υποστηρίζει τα Πάντα κι Εδώ Όπου δεν υπάρχει ούτε Αντίληψη, ούτε Χώρος, ούτε Χρόνος παρά μόνο η Ζωή που Ρέει στην Αιωνιότητα χωρίς να Αλλοιώνεται, στην Απόλυτη Κατάστασή της, Εδώ που οποιαδήποτε «Γνώση» της Κατάστασης έρχεται από Μέσα, Αυθόρμητα, Πηγαία και δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε, τίποτα «εξωτερικό»
Έτσι, όταν λέμε ότι ο Αληθινός Άνθρωπος είναι κάτι Βαθύτερο, Ανώτερο, Περισσότερο από την Παρούσα Συνείδηση που βρίσκεται σε αυτό το σώμα και αντιλαμβάνεται, σκέπτεται, αισθάνεται και δρα στο σώμα και στον κόσμο, μιλάμε για τον άνθρωπο που είμαστε, που είναι ο καθένας μας. Ο καθένας μπορεί, έχει την δυνατότητα και «οφείλει» (στον εαυτό του, στην φύση του) να αποκτήσει Εμπειρία του Βάθους της Ύπαρξής του, να Ελευθερωθεί, Βιώνοντας την Μη-Δυαδική Συνείδηση, να Βιώσει την Παγκόσμια Ουσία της Συνείδησης, την Καθαρότητα της Ύπαρξης, την Ζωή που Στηρίζει τα Πάντα.
Ο Άνθρωπος Είναι από την Φύση του Θεϊκός. Θεός, για Όσους Κατανοούν, Είναι το Βάθος της Ύπαρξής μας, το Βάθος που Είναι Κοινό για όλα τα όντα. Κι Αυτόν τον Θεό τον Βρίσκουμε Μέσα μας, τον Βιώνουμε Μέσα μας. Ο Θεός δεν είναι κάτι Εξωτερικό, κάτι Υπεράνω, κάτι Διαχωρισμένο από εμάς. Αν ήταν πραγματικά έτσι δεν θα είχαμε ποτέ καμία ελπίδα να «ενωθούμε» Μαζί Του. Αυτή είναι μια στρεβλή αντίληψη της περιορισμένης, ατομικής, δυαδικής, διαχωρισμένης συνείδησης. Ένας τέτοιος Θεός είναι προϊόν της ανθρώπινης φαντασίας κι είναι μονάχα ένα είδωλο της σκέψης. Προφανώς στις θρησκείες και στις εκκλησίες και στους ναούς σας διδάσκουν λάθος, λάθος πράγματα και λάθος συμπεριφορές και λάθος πράξεις.
Πως λοιπόν θα βρούμε το Βασίλειο του Θεού, τον Θεό, Μέσα μας όπως δίδασκε ο Μεγάλος Διδάσκαλος της Ερήμου των Εσσαίων; Μα δεν υπάρχει τίποτα άλλο πιο κοντινό και πιο αληθινό και πιο στέρεο από την Παρούσα Συνείδησή μας. Από Εδώ πρέπει να ξεκινήσουμε. Όπως κι αν αντιλαμβανόμαστε ή σκεπτόμαστε ή νομίζουμε, ή αισθανόμαστε ότι είμαστε, σαν άνθρωποι και σαν πολίτες του κόσμου και της κοινωνίας και σε όποιες καταστάσεις και συνθήκες  ζωής κι αν βρισκόμαστε, μπορούμε, αν το θέλουμε, να Βιώσουμε (Συνειδητά) το Βάθος της Ύπαρξής μας. Οι θρησκείες κι οι παραδόσεις κι οι διδασκαλίες λένε πολλά και έχουν γραφεί χιλιάδες βιβλία και κείμενα, αλλά συνήθως η αλήθεια δεν είναι καθαρή, είναι νοθευμένη με την φαντασία και το ψέμα (ασυνείδητο ή συνειδητό). Η Αλήθεια είναι σαν το Νερό που Πηγάζει Καθαρό από την Πηγή αλλά στην πορεία του βρωμίζεται από κάθε είδους σκουπίδια. Έτσι κι η Αλήθεια γίνεται «αλήθεια» και «ψέμα» και ψέμα στην ιστορία των ανθρώπων.
Στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι τελείως απλά, όπως το να ζούμε, όπως το να αναπνέουμε, όπως το να κάνουμε κάτι ή να καθόμαστε ακίνητοι. Αγαπητοί, αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να γνωρίσουμε αυτό που είμαστε, να παρατηρήσουμε πως λειτουργούμε σαν όντα, να δούμε τις πραγματικές ανάγκες της ύπαρξης. Η Αληθινή Αυτογνωσία είναι να Γνωρίσουμε Εμάς τους Ίδιους στο Βάθος μας κι όχι απλά να καταγράφουμε τις εξωτερικές συμπεριφορές χωρίς να ξέρουμε καν από που πηγάζουν. Αυτό δεν είναι Αυτογνωσία, είναι μελέτη της άγνοιας και της ανοησίας μας. Το Σημαντικό λοιπόν, το Πολύτιμο, είναι η Αυτογνωσία, να γνωρίσουμε Εμάς τους Ίδιους. Θέλουμε να κάνουμε αυτό το «.αξίδι» της Αυτογνωσίας, να δούμε τι είμαστε, πως λειτουργούμε και τι μπορούμε να νοιώσουμε στο Βάθος, στα Εσώψυχα, στα Τρίσβαθα της Ψυχής μας, της Μίας Ψυχής που Είμαστε Όλοι. Όσοι θέλουν (αν το θέλουν) μπορούν απλά να το δουν να συμβαίνει μέσα τους. Το «Ταξίδι» αρχίζει. Χαλαρώστε. Αφεθείτε στην «θέα».

(συνέχεια)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ / ΚΑΤΑΒΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΛΗ

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ / ΚΑΤΑΒΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
(Από την Περιφέρεια προς το κέντρο): ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ /ΠΗΓΗ /Κενή Μόνο Συνείδηση /Καθαρή Ενοποιημένη Συνείδηση /Παγκόσμια Συνείδηση /ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ ΜΗ ΔΥΑΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΑΓΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ /Ανώτερη Αντικειμενική Ηθική Νοημοσύνη, Νόηση /Έλλογη Συναισθηματική Βουλητική Νοημοσύνη, Διανόηση /Ενστικτώδης Νοημοσύνη /Ψυχοσωματικές Δραστηριότητες /Υλικό Σώμα

ΩΝ - ΟΝ - ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΩΝ - ΟΝ - ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(Από το Κέντρο προς την περιφέρεια): ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ /ΠΗΓΗ /Κενή Μόνο Συνείδηση /Καθαρή Ενοποιημένη Συνείδηση /Παγκόσμια Συνείδηση /ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ ΜΗ ΔΥΑΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΑΓΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ /Ανώτερη Αντικειμενική Ηθική Νοημοσύνη, Νόηση /Έλλογη Συναισθηματική Βουλητική Νοημοσύνη, Διανόηση /Ενστικτώδης Νοημοσύνη /Ψυχοσωματικές Δραστηριότητες /Υλικό Σώμα

ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ

ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ
Το Μυστικό Ξεκλείδωμα της Πνευματικής Αφύπνισης

Η ΑΜΕΣΗ ΟΔΟΣ (ΑΙΦΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

Η ΑΜΕΣΗ ΟΔΟΣ (ΑΙΦΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

Η ΕΜΜΕΣΗ ΟΔΟΣ (ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

Η  ΕΜΜΕΣΗ ΟΔΟΣ (ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

ΠΡΟΣΕΥΧΗ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΠΟΙΗΣΗ

ΠΟΙΗΣΗ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ

ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"ΧΑΙΚΟΥ"

"ΧΑΙΚΟΥ"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η ΟΔΟΣ - ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

18/Απρίλιος/2021

Ο Πνευματικός Κόσμος

Υπάρχει ένας Πνευματικός Κόσμος,  ένας Πνευματικός Τόπος, μια Πνευματική Κατάσταση, που Δημιουργείται  από την Αρχή που Δρα σαν Πνευματικός Πυρήνας Ύπαρξης, Πνευματικός Ήλιος, με τον Οποίο επικοινωνούν και κοινωνούν όλες οι οντότητες.

Υπάρχει μια Πνευματική Κοινότητα όλων αυτών που Συνειδητοποιούν το Βάθος της Ύπαρξης που είναι η Δρώσα Αρχή και βιώνουν αυτή την Πνευματική Κατάσταση της Θείας Ενότητας. Είναι η Πνευματική Εκκλησία.

Αυτή η Πνευματική Κατάσταση Ενότητας με τον  Πνευματικό Ήλιο, ο Πνευματικός Τόπος, είναι το Βασίλειο του Θείου. Εισέρχεσαι Εδώ όταν Βιώνεις την Βαθύτερη Ανώτερη Κατάσταση της Ίδιας σου της Ύπαρξης.

Η Αληθινή Θρησκεία είναι Πνευματική. Είναι η Εμπειρία αυτής της Ανώτερης Κατάστασης της Συνείδησης. Εισέρχεσαι Εδώ όταν “εγκαταλείπεις” όλες τις “εξωτερικές” δραστηριότητες. Δεν υπάρχει άλλη οδός.

Για την Οδό μίλησαν όλοι οι Μεγάλοι Μύστες κι από την Δράση τους δημιουργήθηκαν οι θρησκείες. Μια ανθρώπινη θρησκεία, στην πραγματικότητα, είναι μια Πύλη, μια Οδός, που Οδηγεί στον Πνευματικό Τόπο, στην Πνευματική Κατάσταση της Ένωσης με την Δρώσα Αρχή, στο Πνευματικό Βασίλειο. Είναι μια Εσωτερική Εμπειρία της Συνείδησης κι όχι μια εξωτερική δραστηριότητα.

Η Αληθινή Θρησκευτική Εμπειρία είναι το Εσωτερικό Βίωμα, της Συνειδητοποίησης του Κοινού Βάθους της Ύπαρξης, της Ενότητας με τον Πνευματικό Ήλιο της Ύπαρξης. Είναι Εσωτερική Κατανόηση, Απελευθέρωση της Συνείδησης από τους περιορισμούς, Ανύψωση πάνω από όλα τα εξωτερικά φαινόμενα.

Όλες οι ανθρώπινες θρησκείες μιλούν για την ίδια Δρώσα Αρχή, την ίδια Πνευματική Κατάσταση, τον ίδιο Πνευματικό Τόπο, Βασίλειο. Αυτή η Δρώσα Αρχή αναγνωρίζεται σαν ο Ισβάρα (ο Κρίσνα) των Ινδών, ο Διόνυσος των Ελλήνων, ο Λόγος των Χριστιανών, ο Ντυάνι Βούδας Βαϊροτσάνα. Κι η Πνευματική Κατάσταση όπου Βιώνουμε την Εμπειρία της Ενότητας με την Δρώσα Αρχή είναι η Βίωση της Εωτερικής Ύπαρξης, η Ένωση με το Θείο. Είναι το Θείο Βασίλειο, ο Παράδεισος του Ισβάρα, τα Ηλύσια Πεδία, το Νιρβάνα στο Σαμπχόγκα Κάγια.

Οι ανθρώπινες θρησκείες πρέπει να βιώνονται σαν Δρόμοι που Οδηγούν στο Εσωτερικό Βίωμα της Αληθινής Φύσης μας. Οι εξωτερικές δραστηριότητες,  οι Ναοί, οι Τελετουργίες και οι ιερές πράξεις, είναι εγκλωβισμένες σε μια δυαδική αντίληψη της πραγματικότητας, όπου η Αλήθεια αναζητείται με εξωτερικές δραστηριότητες. Αυτό όσο ηθικό κι αν φαίνεται, στην πραγματικότητα, είναι μια ανώριμη στάση. Η Αλήθεια δεν είναι “έξω”, είναι Μέσα μας, στην Βίωση του Βάθους της Ύπαρξής μας.

Αυτός που θέλει, πραγματικά, να βρει την Αλήθεια πρέπει να στραφεί Έσω, στην Εσωτερική Κατανόηση, στην Εσωτερική Εμπειρία, να Εισέλθει στο Ανώτερο Πνευματικό Βασίλειο, να Βιώνει Διαρκώς την Ενότητα με την Ανώτερη Πηγή, προς την Οποίο Προσέρχονται όλες οι οντότητες.

Η Αληθινή Θρησκεία είναι Πνευματική Αντίληψη, Πνευματικός Δρόμος κι από την στιγμή που ανοίχθηκε (από κάποιον Μύστη) μένει πάντα Ανοιχτός στην Αιωνιότητα Ακόμα κι αν δεν υπάρχουν ζωντανοί άνθρωποι που να ακολουθούν τον συγκεκριμένο Δρόμο. Για  μια Πνευματική Εμπειρία δεν χρειάζονται εξωτερικοί οδοιπόροι ή εξωτερικές δραστηριότητες.

 

23/Σεπτέμβριος/2018

Ενδιαφέρεται κάποιος για τις Θρησκευτικές Πρακτικές, για τον Διαλογισμό κλπ. όταν νοιώθει βαθιά μέσα του, την εσωτερική ανάγκη να Βιώσει την Πραγματικότητα, να Βρει την Αλήθεια για την Ύπαρξή του, την Ζωή, την Πραγματική Ζωή. Αυτό σημαίνει ότι εκπληρώνει μια φυσική ανάγκη της ζωής, ένα βαθύτερο σκοπό της ύπαρξης. Δεν επιβάλει στον εαυτό του μια αυθαίρετη πειθαρχία της οποίας δεν γνωρίζει τον σκοπό, τους στόχους και τους μηχανισμούς της.

Ο Αληθινός Διαλογισμός είναι μια Φυσική Εκπλήρωση, μια Άνθιση της Ζωής, μια Ωρίμανση της Κατανόησης και μια Αληθινή Πραγμάτωση της Ύπαρξης. Είναι το Εσωτερικό Φως που Ανατέλλει, η Νέα Ζωή που Γεννιέται, το Χρυσό Λουλούδι που Ανθίζει. Είναι ο Αληθινός Εαυτός.

 

09/Σεπτέμβριος/2018

Χιλιάδες χρόνια τώρα οι άνθρωποι χρησιμοποιούν θρησκευτικές πρακτικές, διαλογισμό, γιόγκα, σαντάνα, προσευχή, ενατένιση, συγκέντρωση κι άλλες παρόμοιες πνευματικές τεχνικές με σκοπό να Βιώσουν την Ανώτερη Πραγματικότητα, να Προσεγγίσουν τον Θεό, να Ζήσουν μια Ανώτερη Κατάσταση της Συνείδησης ή να Πραγματοποιήσουν μια Διεύρυνση της Συνείδησης.

Εντούτοις ελάχιστοι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ορθά την θρησκευτική δράση κι ασκούν ορθά την πνευματική πρακτική (όποια πρακτική κι αν εφαρμόζουν). Συνήθως οι άνθρωποι, που είτε δεν εμβαθύνουν στο πνευματικό θέμα είτε πληροφορούνται ανεπαρκώς από ανθρώπους που δεν έχουν πραγματική εμπειρία αυτών των θεμάτων (αλλά έχουν απλώς συσσωρεύσει διανοητικές πληροφορίες περί παντός επιστητού), κάνουν ένα βασικό λάθος.

Στην πρακτική εξάσκησή τους δεν ενεργούν με ορθό τρόπο, πράγμα που θα φανέρωνε μια πραγματική κατανόηση, (και μόνο κάποιοι που έχουν εμπειρία μπορούν να υποδείξουν εδώ το ορθό και το λάθος), αλλά ενεργοποιούν ή δραστηριοποιούν κατώτερα κέντα λειτουργίας που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να τους οδηγήσουν πέρα από τα όρια της φυσικής λειτουργίας τους.

Στην πραγματικότητα όλες αυτές οι άστοχες δράσεις που οι άνθρωποι ονομάζουν διαλογισμό, συγκέντρωση, κάθε είδους πνευματική δράση, έχουν πραγματικό στόχο (είτε το αντιλαμβάνεται ο ασκούμενος, είτε όχι) την υπέρβαση της ίδιας της διαδικασίας που επιτελεί ο ασκούμενος. Ο Πανταζάλι το ξεκαθαρίζει απόλυτα ήδη στους πρώτους αφορισμούς στο «Γιόγκα Σούτρας». Η Συγκέντρωση πρέπει να τελειωθεί, να οδηγηθεί σε Μη-Συγκέντρωση. Το Σαμάντι (στην «περιοχή» του Διαλογισμού) «πραγματώνεται» (και μόνο τότε) όταν ακριβώς καταλύεται το «κέντρο δράσης» και διαλύεται η διάκριση Διαλογιζόμενου-διαλογισμού-αντικειμένου του διαλογισμού σε μια Ενότητα Επίγνωσης που περιλαμβάνει τα πάντα. Είναι η Μη-Δυαδική  Συνείδηση για την οποία μιλούν όλοι αυτοί που φτάνουν στην Εξωτερική Φώτιση που είναι στο Κατώφλι του Εσωτερικού Χώρου και της Πραγματικής Εμπειρίας στα Βαθύτερα Πεδία της Συνείδησης Όπου Ανατέλλει το Εσωτερικό Φως της Ύπαρξης.

Αυτός ο δρόμος είναι ένας δύσκολος και συχνά προβληματικός κι επώδυνος τρόπος για να φτάσουμε να Βιώσουμε την Αλήθεια. Παραμένει όμως ο κλασσικός δρόμος για τους πιο πολλούς ανθρώπους που ζουν μέσα στην δυαδικότητα (στον διαχωρισμό υποκειμένου-αντικειμένου) και δεν αντιλαμβάνονται επαρκώς τους μηχανισμούς της ύπαρξής τους, ή δεν τους έχει υποδειχθεί η ορθή αντιμετώπιση του προβλήματος (από κάποιους που γνωρίζουν, που γνωρίζουν απλά γιατί έχουν εμπειρία).

Ασφαλώς υπάρχει πιο άμεσος τρόπος δράσης, ακόμα και στιγμιαία μετάβαση στην Αφυπνισμένη Κατάσταση της Μη-Δυαδικής Συνείδησης. Αλλά για τους πιο πολλούς ανθρώπους φαίνεται δρόμος απόκρημνος ή δύσβατος.

Στην πραγματικότητα ο πιο Απλός Εύκολος Φυσικός Δρόμος είναι ο Δρόμος της Ζωής, ο Δρόμος της Φύσης μας, που Ξεκινά από την Ορθή Παρατήρηση του Εαυτού κι Οδηγεί μέσα από την Αληθινή Αυτογνωσία (αυτού που Συμβαίνει, Εδώ, Τώρα) στην Πραγματική Απελευθέρωση, στην Πραγματικότητα, στην Αλήθεια, σε Αυτό που οι άνθρωποι ονομάζουν και θεωρούν το πιο Ιερό Βίωμα, στην Καρδιά των Πάντων, στην Βίωση του Όλου.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

ΟΡΦΙΣΜΟΣ – ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ – ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΣ


«Χάος ἦν καὶ Νὺξ Ἔρεβός τε μέλαν πρῶτον καὶ Τάρταρος εὐρύς·
γῆ δ᾽ οὐδ᾽ ἀὴρ οὐδ᾽ οὐρανὸς ἦν· Ἐρέβους δ᾽ ἐν ἀπείροσι κόλποις
τίκτει πρώτιστον ὑπηνέμιον Νὺξ ἡ μελανόπτερος ᾠόν,
ἐξ οὗ περιτελλομέναις ὥραις ἔβλαστεν Ἔρως ὁ ποθεινός,
στίλβων νῶτον πτερύγοιν χρυσαῖν, εἰκὼς ἀνεμώκεσι δίναις.
Οὗτος δὲ Χάει πτερόεντι μιγεὶς νύχιος κατὰ Τάρταρον εὐρὺν
ἐνεόττευσεν γένος ἡμέτερον, καὶ πρῶτον ἀνήγαγεν εἰς φῶς.
Πρότερον δ᾽ οὐκ ἦν γένος ἀθανάτων, πρὶν Ἔρως
ξυνέμειξεν ἅπαντα·
ξυμμειγνυμένων δ᾽ ἑτέρων ἑτέροις γένετ᾽ οὐρανὸς ὠκεανός τε
καὶ γῆ πάντων τε θεῶν μακάρων γένος ἄφθιτον». 

(Ορφικός Ύμνος, διασώθηκε από τον Αριστοφάνη, «Όρνιθες, 693 – 702», 8ος – 5ος αιώνας π.Χ.)


Πρωτόγονον καλέω διφυῆ, μέγαν, αἰθερόπλαγκτον,
ᾠογενῆ, χρυσέῃσιν ἀγαλλόμενον πτερύγεσσιν,
ταυρωπόν, γένεσιν μακάρων θνητῶν τ' ἀνθρώπων,
σπέρμα πολύμνηστον, πολυόργιον, Ἠρικεπαῖον,
ἄρρητον, κρύφιον ῥοιζήτορα, παμφαὲς ἔρνος,
ὄσσων ὃς σκοτόεσσαν ἀπημαύρωσας ὁμίχλην
πάντῃ δινηθεὶς πτερύγων ῥιπαῖς κατὰ κόσμον
λαμπρὸν ἄγων φάος ἁγνόν, ἀφ' οὗ σε Φάνητα κικλήσκω
ἠδὲ Πρίηπον ἄνακτα καὶ Ἀνταύγην ἑλίκωπον.
ἀλλά, μάκαρ, πολύμητι, πολύσπορε, βαῖνε γεγηθὼς
ἐς τελετὴν ἁγνήν πολυποίκιλον ὀργιοφάνταις.

(Ορφικός Ύμνος, Πρωτογόνου, 8ος – 6ος αιώνας π.Χ.)

«Kάθαρσις δὲ εἶναι ἆρα οὐ τοῦτο συμβαίνει, ὅπερ πάλαι ἐν τῷ λόγῳ λέγεται, τὸ χωρίζειν ὅτι μάλιστα ἀπὸ τοῦ σώματος τὴν ψυχὴν καὶ ἐθίσαι αὐτὴν καθ᾽ αὑτὴν πανταχόθεν ἐκ τοῦ σώματος συναγείρεσθαί τε καὶ ἁθροίζεσθαι, καὶ οἰκεῖν κατὰ τὸ δυνατὸν καὶ ἐν τῷ νῦν παρόντι καὶ ἐν τῷ  ἔπειτα μόνην καθ᾽ αὑτήν, ἐκλυομένην ὥσπερ [ἐκ] δεσμῶν ἐκ τοῦ σώματος;»

(Πλάτωνας, Φαίδων, 67,c,d, 4ος αιώνας π.Χ.)

~~~~~

 

ΑΝΤΒΑΪΤΑ ΒΕΔΑΝΤΑ

«Αυτό (το Βράχμαν) είναι η βαθύτερη ουσία. Αυτό είναι η ψυχή όλου του κόσμου. Αυτό είναι η πραγματικότητα. Αυτό είναι το Άτμαν. Αυτό είσαι εσύ»

(Τσαντόγια Ουπανισάδ, 8ος – 4ος  αιώνας π.Χ.).

«Αυτό δεν έχει συνείδηση ούτε του υποκειμένου, ούτε του αντικειμένου, ούτε και των δύο. Αυτό δεν είναι ούτε απλή συνείδηση, ούτε αμέτοχη αίσθηση, ούτε σκοτάδι. Είναι αόρατο, χωρίς σχέσεις, ακατανόητο χωρίς αναφορές, χωρίς δυνατότητα περιγραφής – είναι η ουσία της Αυτοσυνείδησης, το τέλος της μάγια»

(Μαντουκία Ουπανισάδ, 8ος - 4ος  αιώνας π.Χ.)

~~~~~

 

ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ

"Υπάρχει, ω αδελφοί, μία σφαίρα ζωής όπου δεν υπάρχει ούτε γη, ούτε νερό, ούτε φωτιά, ούτε αέρας, ούτε η σφαίρα του ατέλειωτου χώρου, ούτε καν η σφαίρα της συνείδησης. Εκεί που σας λέω δεν υπάρχει πραγματικά ούτε αυτός εδώ ο κόσμος, ούτε ο άλλος κόσμος, ούτε η σφαίρα του απείρου διαστήματος, ούτε η σφαίρα της άπειρης συνείδησης, ούτε η σφαίρα της ανυπαρξίας του οτιδήποτε, ούτε η σφαίρα όπου δεν υπάρχει ούτε αντίληψη, ούτε μη αντίληψη. Μιά τέτοια κατάσταση , ω αδελφοί, εγώ θα την περιέγραφα έτσι: ούτε να έρχεσαι, ούτε να πηγαίνεις, ούτε να στέκεσαι, ούτε να γυρίζεις πίσω, ούτε να κατεβαίνεις, μα ούτε και να ανεβαίνεις. Είναι κάτι σαν μη γεννημένο, μη γινόμενο, μη δημιουργημένο, μη συνθεμένο: είναι το τέλος της οδύνης".

(Ουντάνα, VIII, I, 1ος  αιώνας π.Χ.).

~~~~~

 

ΤΑΟΪΣΜΟΣ

«Το Τάο γιά το οποίο μπορούμε να μιλήσουμε (να το ονομάσουμε Τάο) δεν είναι το «Αμετάβλητο Τάο» (Τσ’ανγκ Τάο).
Το όνομα που μπορούμε να του δώσουμε δεν είναι «Αμετάβλητο Όνομα» (τσ’ανγκ μίνγ).
Αόρατο (Γου) είναι το όνομα που δίνω στο Γεννήτορα του Γιάνγκ και του Γιν.
Ορατό (Γιέου) είναι το όνομα που δίνω στη Μητέρα των δέκα χιλιάδων όντων.
Αληθινά, στο Γου («μη είναι», «μη έχειν προσδιορισμούς», αόρατο) θα θαυμάσουμε το μυστήριο.
Στο Γιέου («είναι», «έχειν προσδιορισμούς», ορατό) θα δούμε τα εξωτερικά φαινόμενα.
Αυτά τα δύο (Γου και Γιέου) πηγάζουν από το ίδιο (Τάο), αλλά οι τρόποι τους είναι διαφορετικοί.
Τούτο το «ίδιο» (Τάο) το ονομάζω το Σκοτεινό (Σιουάν).
Το πιό σκοτεινό αυτού του σκότους είναι η «Πύλη όλων των Μυστηρίων» (Τσ’ανγκ Τάο).

(Τάο Τε Κίνγκ, κεφάλαιο 1, 9ος - 3ος αιώνας π.Χ.).

~~~~~

 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

«Άκουε, Ισραήλ· Κύριος ο Θεός ημών είναι εις Κύριος.
Και θέλεις αγαπά Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της δυνάμεώς σου.
Και ούτοι οι λόγοι, τους οποίους εγώ σε προστάζω σήμερον, θέλουσι είσθαι εν τη καρδία σου·
και θέλεις διδάσκει αυτούς επιμελώς εις τα τέκνα σου, και περί αυτών θέλεις ομιλεί καθήμενος εν τη οικία σου και περιπατών εν τη οδώ και πλαγιάζων και εγειρόμενος.
Και θέλεις δέσει αυτούς διά σημείον επί της χειρός σου και θέλουσιν είσθαι ως προμετωπίδια μεταξύ των οφθαλμών σου.
Και θέλεις γράψει αυτούς επί τους παραστάτας της οικίας σου και επί τας πύλας σου».

(Δευτερονόμιο, κεφάλαιο 6, 4-9, 9ος – 6ος αιώνας π.Χ.)


Διδάσκαλε, ποία εντολή είναι μεγάλη εν το νόμω;
Και ο Ιησούς είπε προς αυτόν· Θέλεις αγαπά Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της διανοίας σου.
Αύτη είναι πρώτη και μεγάλη εντολή.
Δευτέρα δε ομοία αυτής· Θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν.
Εν ταύταις ταις δύο εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται.

(Ματθαίος, κεφάλαιο 22, 36-40, 1ος αιώνας μ.Χ.)


Διδάσκαλε, τι πράξας θέλω κληρονομήσει ζωήν αιώνιον;
Ο δε είπε προς αυτόν· Εν τω νόμω τι είναι γεγραμμένον; πως αναγινώσκεις;
Ο δε αποκριθείς είπε· Θέλεις αγαπά Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της δυνάμεώς σου και εξ όλης της διανοίας σου, και τον πλησίον σου ως σεαυτόν.
Είπε δε προς αυτόν· Ορθώς απεκρίθης· τούτο κάμνε και θέλεις ζήσει.

(Λουκάς, κεφάλαιο 10, 25-28, 1ος αιώνας μ.Χ.)


«Ο λυχνος του σωματος εστιν ο οφθαλμος. εαν ουν ο οφθαλμος σου απλους η, ολον το σωμα σου φωτεινον εσται·
 εαν δε ο οφθαλμος σου πονηρος η, ολον το σωμα σου σκοτεινον εσται. ει ουν το φως το εν σοι σκοτος εστιν το σκοτος ποσον;»

(Ματθαίος, κεφάλαιο 6, 22-23, 1ος αιώνας μ.Χ.)

~~~~~

 

ΣΟΥΦΙΣΜΟΣ


«Χτύπησε, Κι Αυτός θα σου ανοίξει την πόρτα
Εξαφανίσου, Κι Αυτός θα σε κάνει να λάμψεις σαν τον ήλιο
Πέσε, Κι Αυτός θα σε ανυψώσει στους ουρανούς
Γίνε ένα τίποτα, Κι Αυτός θα σε μεταμορφώσει στο παν».

(Τζάλαλ Άντ-Ντιν Ρούμι, 13ος αιώνας μ.Χ.)

~~~~~




 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MEDITATION MUSIC