The Religious Phenomenon: The Essence of Universal Natural Religion
I. Introduction
Universal
Natural Religion, unlike the human-inspired or God-revealed religions, emerges
from the very fabric of our inherent human nature. It is not a construct of
human intellect nor is it a divine revelation communicated to select prophets.
Rather, it is the latent potentiality within each one of us to experience the
transcendent reality. The essence of Universal Natural Religion is, therefore,
not in doctrines or rituals, but in the Realization of this Transcendent State.
II. The Nature of the Religious
Phenomenon
The
religious phenomenon, while diverse in its manifestations, is at its core a
singular experience—the realization of the same Reality. This Reality, which
transcends the confines of human understanding, has been experienced and
articulated in varying ways across different religions. To confine this
religious phenomenon to any particular religion would be to undermine its
universal and transcendental nature.
III. Nature of Natural Religion
Natural
Religion is not an invention or a social construct, but an unveiling of the
inherent Reality within us. It is the experiential realization of the
Transcendent State, an inherent potential within human nature. Unlike the
concepts of salvation or redemption, which often imply an external savior, the
focus here is on self-realization. The achievement is experiential, not
bestowed.
IV. The Realization of Transcendence
The
journey towards the Transcendent State is a deeply personal and experiential
process, not merely an intellectual exercise. The event of Realization is
distinct from its interpretation, which is often limited by human
consciousness. Rather than getting entangled in the webs of theological
debates, the focus should be on the event of Realization itself.
V. Fundamental Religious Truths
1.
Consciousness
Consciousness
is the Substance from which all existence springs. It is simultaneously
transcendent and immanent, manifesting in diverse physical and non-physical
forms. Its presence permeates all fields of existence, from the material to the
spiritual and beyond.
2.
Creation
The
act of Creation distinguishes between the Transcendent and the mundane realms.
The mundane realm further subdivides into spiritual, mental, energetic, and
material dimensions, each a derivative of the original Consciousness, each a
reflection of the Transcendent.
3.
Man
Man
is Consciousness manifesting in the material realm. Operating on different
levels—real, spiritual, mental, energetic, and material—man is the intersection
of the Transcendent and the mundane.
4.
Completion of Man
The
journey of man is an evolution of Consciousness within the material realm,
moving towards the realization of the Transcendent State. As Consciousness
transforms and realizes itself through awareness, man evolves; moving beyond
the limitations of the body, senses, and intellect to realize the inner spirit
and ultimately, achieve the Absolute.
VI. Prospects of Universal Natural
Religion
The
realization of Universal Natural Religion is currently limited to a select few.
This is due to a combination of factors, including the need for information and
receptivity. However, as humanity evolves, there is potential for wider
acceptance. This could take many years, possibly even centuries, but the
trajectory is clear.
VII. Conclusion
The
essence of Universal Natural Religion is the Realization of the Transcendent
State. It is not about theological debates or intellectual gymnastics, but
about the deeply personal, experiential journey towards self-realization. While
acceptance may be gradual, the potential for humanity to uncover this latent
reality within us is immense. The shift from theoretical to experiential is
inevitable, and with it, the realization of our true transcendent nature.
...
Η ουσία της Παγκόσμιας Φυσικής Θρησκείας
Εισαγωγή
Η Παγκόσμια Φυσική Θρησκεία, σε αντίθεση με τις ανθρωπο-εμπνευσμένες
θρησκείες ή τις θρησκείες που αποκαλύπτονται από τον Θεό, αναδύεται από τον
ίδιο τον ιστό της εγγενούς ανθρώπινης φύσης μας. Δεν είναι ένα κατασκεύασμα της
ανθρώπινης διάνοιας ούτε είναι μια θεϊκή αποκάλυψη που κοινοποιήθηκε σε
εκλεκτούς προφήτες. Μάλλον, είναι η λανθάνουσα δυνατότητα μέσα στον καθένα μας
να βιώσει την υπερβατική πραγματικότητα. Η ουσία της Παγκόσμιας Φυσικής
Θρησκείας δεν βρίσκεται, επομένως, στα δόγματα ή τις τελετουργίες, αλλά στην Πραγματοποίηση
αυτής της Υπερβατικής Κατάστασης.
II. Η φύση
του θρησκευτικού φαινομένου
Το θρησκευτικό φαινόμενο, ενώ ποικίλλει στις εκδηλώσεις του, είναι στον
πυρήνα του μια μοναδική εμπειρία - η συνειδητοποίηση της ίδιας Πραγματικότητας.
Αυτή η Πραγματικότητα, η οποία υπερβαίνει τα όρια της ανθρώπινης κατανόησης,
έχει βιωθεί και διατυπωθεί με διάφορους τρόπους σε διάφορες θρησκείες. Ο
περιορισμός αυτού του θρησκευτικού φαινομένου σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη
θρησκεία θα σήμαινε υπονόμευση της οικουμενικής και υπερβατικής φύσης του.
III. Φύση
της Φυσικής Θρησκείας
Η Φυσική Θρησκεία δεν είναι μια εφεύρεση ή μια κοινωνική κατασκευή, αλλά
μια αποκάλυψη της εγγενούς Πραγματικότητας μέσα μας. Είναι η βιωματική
πραγματοποίηση της Υπερβατικής Κατάστασης, μιας εγγενούς δυνατότητας μέσα στην
ανθρώπινη φύση. Σε αντίθεση με τις έννοιες της σωτηρίας ή της λύτρωσης, που
συχνά υπονοούν έναν εξωτερικό σωτήρα, η εστίαση εδώ είναι στην αυτοπραγμάτωση.
Το επίτευγμα είναι βιωματικό, δεν χαρίζεται.
IV. Η
Πραγματοποίηση της Υπέρβασης
Το ταξίδι προς την Υπερβατική Κατάσταση είναι μια βαθιά προσωπική και
βιωματική διαδικασία, όχι απλώς μια διανοητική άσκηση. Το γεγονός της
Πραγματοποίησης διαφέρει από την ερμηνεία του, η οποία συχνά περιορίζεται από
την ανθρώπινη συνείδηση. Αντί να εμπλακούμε στους ιστούς των θεολογικών
συζητήσεων, η εστίαση θα πρέπει να είναι στο ίδιο το γεγονός της
Πραγματοποίησης.
V.
Θεμελιώδεις Θρησκευτικές Αλήθειες
1. Συνείδηση
Η συνείδηση είναι η ουσία από την οποία πηγάζει όλη η ύπαρξη. Είναι
ταυτόχρονα υπερβατικό και έμφυτο, που εκδηλώνεται με ποικίλες φυσικές και μη
φυσικές μορφές. Η παρουσία του διαπερνά όλα τα πεδία της ύπαρξης, από το υλικό
μέχρι το πνευματικό και όχι μόνο.
2. Δημιουργία
Η πράξη της Δημιουργίας κάνει διάκριση μεταξύ του Υπερβατικού και του
εγκόσμιου βασιλείου. Το εγκόσμιο βασίλειο υποδιαιρείται περαιτέρω σε
πνευματικές, νοητικές, ενεργητικές και υλικές διαστάσεις, καθεμία από τις
οποίες είναι παράγωγο της αρχικής Συνείδησης, καθεμία αντανάκλαση του
Υπερβατικού.
3. Άνθρωπος
Ο άνθρωπος είναι Συνείδηση που εκδηλώνεται στην υλική σφαίρα. Λειτουργώντας
σε διαφορετικά επίπεδα -πραγματικό, πνευματικό, διανοητικό, ενεργητικό και
υλικό- ο άνθρωπος είναι το σημείο τομής του Υπερβατικού και του εγκόσμιου.
4. Ολοκλήρωση του Ανθρώπου
Το ταξίδι του ανθρώπου είναι μια εξέλιξη της Συνείδησης εντός του υλικού
πεδίου, που κινείται προς την πραγματοποίηση της Υπερβατικής Κατάστασης. Καθώς
η Συνείδηση μεταμορφώνεται και συνειδητοποιεί τον εαυτό της μέσω της επίγνωσης,
ο άνθρωπος εξελίσσεται. προχωρώντας πέρα από τους περιορισμούς του σώματος, των
αισθήσεων και της νόησης για να συνειδητοποιήσουμε το εσωτερικό πνεύμα και
τελικά να επιτύχουμε το Απόλυτο.
VI. Προοπτικές
Παγκόσμιας Φυσικής Θρησκείας
Η υλοποίηση της Παγκόσμιας Φυσικής Θρησκείας περιορίζεται επί του παρόντος
σε λίγους εκλεκτούς. Αυτό οφείλεται σε έναν συνδυασμό παραγόντων,
συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για πληροφόρηση και της δεκτικότητας. Ωστόσο,
καθώς η ανθρωπότητα εξελίσσεται, υπάρχει δυνατότητα για ευρύτερη αποδοχή. Αυτό
θα μπορούσε να διαρκέσει πολλά χρόνια, ενδεχομένως και αιώνες, αλλά η τροχιά
είναι ξεκάθαρη.
VII.
Συμπέρασμα
Η ουσία της Παγκόσμιας Φυσικής Θρησκείας είναι η Πραγματοποίηση της
Υπερβατικής Κατάστασης. Δεν πρόκειται για θεολογικές συζητήσεις ή για
πνευματική γυμναστική, αλλά για το βαθιά προσωπικό, βιωματικό ταξίδι προς την
αυτοπραγμάτωση. Αν και η αποδοχή μπορεί να είναι σταδιακή, η δυνατότητα της
ανθρωπότητας να αποκαλύψει αυτή τη λανθάνουσα πραγματικότητα μέσα μας είναι
τεράστια. Η μετάβαση από το θεωρητικό στο βιωματικό είναι αναπόφευκτη και μαζί
με αυτήν, η συνειδητοποίηση της αληθινής υπερβατικής φύσης μας.