Welcome!
The Foundations, ("Circle of Light", "Esoterism Studies", "Esoterism Academy", "Religious Philosophy Foundation"), are Spiritual Organizations, which have a purely educational character.
The Publications have a purely practical nature, to illuminate the phenomenon of existence. We try to look at our subjects from various, different, perspectives, precisely to illuminate as best we can the object of our contemplation. Some repetitions are done not out of blindness but for purely educational purposes.
We believe that we deal with all traditions, religions, theories and views, objectively. The reference to the various traditions is made to show that ultimately the Truth is one, regardless of its various historical expressions.
Our purpose is not only to give something from our understanding, but also to share the knowledge with everyone. If you have any question, suggestion, or opinion, about the topics published, we will be happy to share them with us.

Welcome to the Land of Truth (whose deepest and truest expression is the Silence that Rises in Understanding).

Thank you for being here!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Esoterism Studies

Esoterism Studies
* NEW BOOK
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Translate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ARTICLE

ARTICLE
Sunday, 3 December, 2023

ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ















Εδώ και χιλιάδες χρόνια οι έννοιες-λέξεις φανερώνουν δραστηριότητες, διαδικασίες, καταστάσεις, πράγματα, ιδιότητες, κλπ. Συχνά όμως οι άνθρωποι, ακόμα κι αυτοί που θεωρούνται «μορφωμένοι», αγνοούν το περιεχόμενο των εννοιών-λέξεων ή το αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου κι έτσι το αρχικό νόημα αλλοιώνεται ή χάνεται.

Η πράξη της αντίληψης της πραγματικότητας (και για εσωτερικές καταστάσεις και για εξωτερικά φαινόμενα), το αντιλαμβάνομαι σαν πράξη, περιγράφεται με διάφορους όρους. Οράω (-ω), είδω και οίδα και είδομαι, θεάομαι (-ώμαι), θεωρώ… Οράω (-ω), από την ρίζα «όρα», (μελλ. όψομαι, αορ. β΄ είδον, παρακ. εόρακα, όπωπα), σημαίνει βλέπω, παρατηρώ, διακρίνω, προσέχω, έχω στραμμένη την προσοχή μου, κοιτάζω προσεκτικά, φροντίζω, ενδιαφέρομαι, ερευνώ, κι από αυτό, όραμα, όραση ορατά όψη όμμα, κλπ. Είδω, σημαίνει το βλέπειν, το οράν. Οίδα (παρακ. του είδω, βλέπειν, οράν) σημαίνει γνωρίζω, κατανοώ, αντιλαμβάνομαι, είμαι έμπειρος για κάτι, έχω δει. Είδομαι, (από το είδα, βλέπειν, οράν) είμαι ορατός, φαίνομαι, εμφανίζομαι, κι από αυτό είδος, ειδητικός, ιδέα. Θεάομαι (-ώμαι), σημαίνει βλέπω, θεωρώ, παρατηρώ, κι από αυτό θέα, θέαμα, θεατής, θέατρο, κλπ. Θεωρέω (-ω), από το θέα+όρα, σημαίνει βλέπω, παρατηρώ και σχετικοί όροι, θεώρημα, θεωρία (σαν πράξη και σαν αποτέλεσμα). Θεωρία είναι η Πράξη της Παρατήρησης, η Εξέταση, η Έρευνα και το αποτέλεσμα της πράξης, το θέαμα.

Όλα αυτά τα λέμε για να γίνει κατανοητό ότι Θεωρία είναι μια Πράξη, είναι το Βλέπειν, το Παρατηρείν,, το Προσέχειν, που έχει σαν αποτέλεσμα την θεωρία (το θέαμα, την όψη), σαν άμεση επαφή με την πραγματικότητα, με αυτό που συμβαίνει. Σαν Πράξη η Θεωρία είναι κάτι που εκδηλώνεται στο Απόλυτο Παρόν. Η μνήμη της πράξης, η περιγραφή, κλπ., είναι μια άλλη (διανοητική) πράξη. Αυτή καθ’ εαυτή η Πράξη, σαν πραγματικό συμβάν, εκδηλώνεται πάντα εδώ, τώρα. Θεωρώ λοιπόν και Θεωρία (η Πράξη) και Θεωρία (το αποτέλεσμα) σημαίνει κάτι που κάνω σε πραγματικό χρόνο, βλέπω, αντιλαμβάνομαι, εννοώ, κατανοώ, έχω επίγνωση. Θεωρώ, Βλέπω Άμεσα, Εδώ, Τώρα, σημαίνει κυριολεκτικά ότι πραγματικά βλέπω, συλλαμβάνω την πραγματικότητα. Διαφορετικά, αν η όρασή μου δεν είναι καθαρή, αλλοιώνεται ή νοθεύεται, τότε ούτε βλέπω, ούτε έχω ασφαλή κι αληθινή αντίληψη της πραγματικότητας.

Τι σημαίνει λοιπόν Βλέπω Πραγματικά και συνεπώς αντιλαμβάνομαι το Πραγματικό; Σημαίνει ότι Βλέπω Άμεσα, Τώρα, Εδώ, ό,τι πραγματικά συμβαίνει, σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης (εσωτερικά κι εξωτερικά. Αντιλαμβάνομαι, κατανοώ, έχω επίγνωση, ότι είμαι εδώ, ότι βλέπω, ότι σκέφτομαι, ότι αισθάνομαι μέσα από τις εξωτερικές αισθήσεις, οτιδήποτε συμβαίνει, με άλλα λόγια αντιλαμβάνομαι ότι ζω, ζω. Βλέπω Πραγματικά λοιπόν σημαίνει μια βασική γενική δραστηριότητα αντίληψης που έχει επίγνωση επιμέρους, ιδιαίτερων δραστηριοτήτων ή λειτουργιών, σημαίνει την ζωή. Συνεπώς Βλέπω Πραγματικά, Καθαρά, σημαίνει ότι δεν αφήνω καμιά άλλη (δευτερεύουσα) λειτουργία να αλλοιώνει ή να νοθεύει την αντίληψή μου, για παράδειγμα την σκέψη ή τις εξωτερικές αισθήσεις.

Μια Τέτοια Άμεση Βασική Καθαρή Αντίληψη λοιπόν είναι μια Επίγνωση που τα Αγκαλιάζει Όλα σε Μια Ενότητα και τον παρατηρητή και τα παρατηρούμενα χωρίς να κάνει διαχωρισμούς παρατηρητή-παρατηρούμενου, ή παρατηρητή-αντικειμένων. Μέσα σε μια Τέτοια Επίγνωση Ενότητας όλα έχουν την θέση τους, την δράση τους, τον αλληλοεπηρεασμό τους. Η Ζωή λειτουργεί σαν ένα Όλο. Βλέποντας με Αυτόν τον Τρόπο Βλέπουμε Πραγματικά, Θεωρούμε την Πραγματικότητα. Η Θεωρία μας (σαν Πράξη) είναι Ασφαλής και δεν μας παραπλανά. Κι η Θεωρία της Πραγματικότητας (σαν αποτέλεσμα της δραστηριότητάς μας) είναι Αληθινή. Στην πραγματικότητα η Θεωρία σαν Πράξη είναι ταυτόχρονα και το Αποτέλεσμα, είναι το ίδιο πράγμα. Η Θεωρία είναι κάτι που Συμβαίνει και ποτέ δεν μπορεί να γίνει μνήμη, να υπάρξει στον χρόνο. Συμβαίνει, Ρέει, Ανανεώνεται Συνεχώς και Διαρκεί, Εδώ, Τώρα, έξω από τον χρόνο.

Μιλώντας λοιπόν για την Θεωρία του Πραγματικού εννοούμε ακριβώς αυτό. Να Βλέπουμε Πραγματικά κι Ανόθευτα αυτό που υπάρχει, αυτό που συμβαίνει, το Πραγματικό. Θεωρία του Πραγματικού σημαίνει την Πράξη του Βλέπειν την Πραγματικότητα. Η Θεωρία του Πραγματικού, έτσι όπως την προσδιορίζουμε, είναι η Αληθινή Όραση, ο Αληθινός Διαλογισμός της Εσωτερικής Παράδοσης, η Άμεση Επαφή με την Πραγματικότητα, με το Πραγματικό, με αυτό που συμβαίνει (κι όχι μια εξωτερική δραστηριότητα έμμεσης προσέγγισης της πραγματικότητας, όπως η διανόηση, η σκέψη). Η Θεωρία, το Θεωρείν, το Βλέπειν την Πραγματικότητα, το Πραγματικό, λειτουργώντας στο Απόλυτο Παρόν είναι Πέρα από τον χρόνο (τον γραμμικό χρόνο της σκέψης), είναι η Ίδια η Ζωή, η Αληθινή Ζωή, που Ανανεώνεται Συνεχώς, σαν Μια Στιγμή Αιωνιότητας που Ρέει, Αλλάζει, Είναι Πάντα Νέα, χωρίς να χάνεται η Αίσθηση του Άχρονου αλλά και η Κίνηση της ζωής, είναι η Αιώνια Ζωή. Είναι φανερό πως μια Τέτοια Βίωση της Ύπαρξης, της Ζωής, είναι η Αλήθεια, πέρα από την σκέψη κι όσα αντιλαμβάνεται η σκέψη.

Όταν δεν βλέπουμε  προσεκτικά, πραγματικά, αυτό που συμβαίνει, την Ενότητα της Ύπαρξης, της Ζωής, την Αλληλεξάρτηση των «πραγμάτων», όταν αφήνουμε την άμεση επαφή με αυτό που συμβαίνει, στο παρόν, κι αρχίζουμε να σκεφτόμαστε, να φανταζόμαστε, να κατασκευάζουμε «σταθερές εικόνες» των αληθινών πραγμάτων που είναι ροές φαινομένων κι όχι σταθερές ουσίες, τότε αποκρυσταλλώνουμε την αντίληψη της πραγματικότητας και των πραγμάτων. Φτιάχνουμε μια τεχνητή πραγματικότητα, μια διανοητική εικόνα. Το να ταυτίζουμε από άγνοια την αντίληψη της πραγματικότητας που ρέει με την διανοητική στατική εικόνα εντός της οποίας αλλάζουν οι σχέσεις των πραγμάτων, δίνοντας την ψευδαίσθηση της κίνησης, ασφαλώς είναι αντιληπτικό λάθος.

Στην πραγματικότητα όλοι οι άνθρωποι, αντί να ζουν στην Αληθινή Ζωή, στον Πραγματικό Χρόνο, στο Παρόν, στην Αιωνιότητα που Ρέει κι Ανανεώνεται Χωρίς να Τελειώνει Ποτέ, βιώνουν, μέσα από την διανοητική εικόνα που έχουν, την κίνηση των πραγμάτων. Φαντάζονται ένα σταθερό πλαίσιο του χωροχρόνου. Φαντάζονται ότι διακρίνονται σαν εγώ από τον κόσμο κι εντός του υποτιθέμενου σταθερού πλαισίου παρατηρούν την κίνηση, αναπροσαρμόζοντας συνεχώς την διανοητική εικόνα της πραγματικότητας. Αυτοματοποιούν την αντίληψή τους και την δράση τους και βιώνουν τις φαντασίες τους νομίζοντας ότι ζουν την αληθινή ζωή. Ακριβώς αυτή την διανοητική θεώρηση (που είναι ολοφάνερα μια κατασκευή της σκέψης) οι άνθρωποι υιοθετούν σαν θεωρία της ζωής, κοσμοθεωρία, τρόπο αντίληψης και δράσης. Και στα πλαίσια όλης αυτής της δραστηριότητας υποστηρίζουν ότι η πραγματικότητα είναι έτσι ή αλλιώς, υιοθετώντας καθένας την δική του θεώρηση των πραγμάτων. Η υιοθέτηση μιας τέτοιας διανοητικής θεωρίας, κοσμοθεωρίας, από πολλά άτομα δημιουργεί τις ομάδες με κοινή αντίληψη και τα διάφορα κοινωνικά φαινόμενα, όπως την κουλτούρα, την παράδοση, τις θρησκείες, τα ήθη κι έθιμα, τις πολιτικές, κλπ.

Οι άνθρωποι είναι παγιδευμένοι στην σκέψη, στην πραγματικότητα που κατασκευάζει η σκέψη, στον διαχωρισμό εγώ-κόσμος και βλέπουν όχι απλά εσφαλμένα αλλά και παράλογα την πραγματικότητα. Καλλιεργώντας έναν υπερβολικό ατομικισμό αδυνατούν να αισθανθούν την πραγματική ύπαρξη των άλλων, να επικοινωνήσουν μαζί τους, να συνεννοηθούν κι οδηγούνται σε μια άρρωστη κοινωνική αναλγησία, φτιάχνοντας τελικά έναν παράλογο, βίαιο κι άδικο κόσμο.

Η Αφύπνιση στην Πραγματικότητα, το να Ξυπνήσουμε να Δούμε, να Αρχίσουμε να Βλέπουμε, σημαίνει ακριβώς έξοδο από τον λήθαργο της σκέψης, διάλυση του ψεύτικου κόσμου που κατασκευάζει η σκέψη με τις σκιές των αληθινών πραγμάτων (που είναι ροές φαινομένων), δηλαδή με τις έννοιες-λέξεις. Η λειτουργία μέσα στην διανόηση, στον ψεύτικο κόσμο της σκέψης και των σκιών παρομοιάστηκε από τον Πλάτωνα σαν ζωή μέσα στο Σπήλαιο των Σκιών. Η έξοδος από αυτή την κατάσταση είναι Ανάδυση στον Αληθινό Κόσμο όπου Θεωρούμε την Πραγματικότητα, τα Πραγματικά, τα Πράγματα, Ως Έχει, σαν αυτό που συμβαίνει πραγματικά. Θεωρούμε (Βλέπουμε, έχουμε Άμεση Επαφή) την Αληθινή Ουσία των Πραγμάτων, τις Αιώνιες Ιδέες, στον Αληθινό Κόσμο. Στην πραγματικότητα αυτή η Αφύπνιση είναι μια Πράξη Κατανόησης που την Βιώνουμε όταν Κοιτάξουμε με Προσοχή, με Απόλυτη Προσοχή, Εδώ, Τώρα, Χωρίς να Αναπνέουμε. Γιατί το Παρόν είναι μηδενικός χρόνος. Η επόμενη Στιγμή είναι διαφορετική και κάθε Στιγμή είναι Όλη η Ζωή, Στέκεται από μόνη της.. Σε αυτή την Αιώνια Στιγμή πρέπει να Εισέλθουμε σε μηδενικό χρόνο, χωρίς να ανασαίνουμε (που σημαίνει ότι πρέπει να γίνει άμεσα, τώρα, γιατί αλλιώς θα πεθάνουμε από έλλειψη αέρα). Αν Εισέλθουμε (σε μηδενικό χρόνο) σημαίνει ότι έχουμε «ξεφύγει» στην Αιωνιότητα, αλλιώς ξαναπέφτουμε στον λήθαργο της σκέψης. Αν δεν Βλέπουμε την Ζωή που Ρέει και δεν Ρέουμε Μαζί της Χωρίς Σκέψη, αν προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την ζωή που ρέει πέφτουμε στην σκέψη και στον φανταστικό κόσμο της. Η Προσοχή, η Προσεκτική Παρατήρηση αυτού που συμβαίνει, μετατοπίζει την λειτουργία της Συνείδησης από το πρόσθιο μέρος του εγκεφάλου όπου λειτουργεί η διανόηση (αυτό είναι το Σπήλαιο των Σκιών στο μύθο του Πλάτωνα) προς την Καρδιά του Εγκεφάλου (αυτή είναι η Καρδιά του Ανθρώπου κι εδώ γίνεται η Καρδιακή Προσευχή των μυστικιστών του χριστιανισμού, κι ο Αληθινός Διαλογισμός της Εσωτερικής Παράδοσης) κι Αφυπνίζει Ολόκληρο τον Εγκέφαλο σε μια Ανοικτή κι Ολοκληρωμένη Σύλληψη της Πραγματικότητας, σαν Μιας Ενότητας.

Θεωρία του Πραγματικού λοιπόν, μετά από όλα όσα είπαμε, είναι η Πράξη του Βλέπειν Πραγματικά, η Επίγνωση της Ενότητας της Ύπαρξης, της Ζωής, Μια Κατάσταση Παγκόσμιας Συνείδησης. Σημαίνει μια Κατάσταση Επίγνωσης πέρα από την διανοητική λειτουργία, την σκέψη και τον φανταστικό κόσμο που κατασκευάζει η σκέψη. Δεν σημαίνει με κανένα τρόπο θεώρηση του κόσμου από ένα κέντρο αντίληψης, ένα εγώ, μια ατομική θεώρηση, μια διανοητική θεώρηση, μια θεωρία όπως την αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι της διανόησης. Όλα αυτά είναι παιδιάστικες συμπεριφορές και μοιάζουν με τα παιχνίδια ρόλου που παίζουν τα μικρά παιδιά. Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενηλικιώνονται ποτέ. Λειτουργούν πάντα στον μαγικό κόσμο της σκέψης όπου η πραγματικότητα πλάθεται κατά τις επιθυμίες των ονείρων μας, ακόμα κι αν η πραγματικότητα μας διαψεύδει καθημερινά. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να δουν την Αλήθεια. Προτιμούν να αποκοιμίζονται με την σκέψη τους.

Στην Θεωρία του Πραγματικού Βλέπουμε αυτό που πραγματικά υπάρχει, όχι το είδωλο που κατασκευάζει η σκέψη. Υπάρχει μόνο η Πράξη της Όρασης, σαν Ένας Ανοιχτός Χώρος Βίωσης της Ύπαρξης. Δεν υπάρχει καμία διάκριση ανάμεσα σε αυτόν που βλέπει και το αντικείμενο. Αυτές τις διακρίσεις τις κάνει η σκέψη. Υπάρχει Πλήρης Ζωή, Κίνηση, Άνθιση και Μαρασμός της Ζωής εδώ και συνέχισή της πέραν, χωρίς να τελειώνει ποτέ. Η Αιώνια Παρουσία που Ζούμε δεν εξαρτάται από τα φαινόμενα ή τον τόπο όπου εκδηλώνονται εξωτερικά. Στην Θεωρία του Πραγματικού Βλέπουμε τι είναι πραγματικά η Αντίληψη, η σκέψη, η αίσθηση, η ζωή στους κόσμους, η ζωή στη γη. Και Καθώς η Κατανόησή μας Εμβαθύνει στην Πραγματικότητα αρχίζουμε να «υποψιαζόμαστε» ή να «νοιώθουμε» βαθύτερα ότι η Αληθινή Παρουσία Υπάρχει, Είναι, κι Είναι πέρα από την Κίνηση ή την Ακινησία, πέρα από την Όραση, την Δημιουργία, τα Φαινόμενα. Το Αληθινό Είναι, δεν είναι «Αντίληψη του Είναι» (δηλαδή Αντίληψη, η λειτουργία της Αντίληψης), Είναι Καθαρό Είναι Χωρίς Ιδιότητες, το Σκοτάδι της Αντίληψης, η Σιωπή Κάθε Δραστηριότητας, το Απόλυτο Αληθινό.






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Our Prayer

The Path Within

 

O Cosmos, we stand at the precipice of the Absolute, gazing into the void of the Unknown. We search for a way to transcend the bounds of thought and ego, to experience the essence of our deepest being.

The Buddha, the Masters of the East Upanishads, Orpheus, Jesus – all these wise beings have pointed us towards the Path. But it is not a path that is external, not a journey that can be traversed by the feet. It is a path that lies within, a journey that must be undertaken by the heart and the mind.

We must let go of the external orientations that nurture and educate us, that direct us towards other goals. We must look inward, to the stillness and silence that resides within. We must listen to the whispers of our soul, to the voice that speaks of the Absolute.

Krishnamurti and other modern Sages have shown us that it is possible to experience the Absolute, to transcend the limitations of thought and ego. They have shown us that it is not a mystery, not a miracle, but a possibility that lies within our human nature.

So let us embark on this journey, this Path that few follow. Let us let go of the burdens that weigh us down, the attachments that bind us. Let us embrace the unknown, the uncertainty, the chaos that lies within.

For in the depths of the Absolute, we will find the stillness and peace that we seek. We will find the answers to the questions that have plagued us for centuries. We will find the Truth that lies within.

Let us be brave, let us be bold, let us be fearless. Let us take the step into the void, into the unknown. For it is there that we will find the Absolute, the essence of our being. It is there that we will find our true nature, our true self.

May we be guided on this journey by the wise words of the Sages, by the light of the Absolute that shines within us. May we find the strength and courage to let go of the old, to embrace the new. May we find the peace and stillness that we seek, the Truth that lies within.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Glimpses of the Absolute

 

Within each of us lies the potential to transcend the limitations of ordinary mind and experience a deeper reality - what some traditions call the Absolute, the Ground of Being, or God. While this state of unity or peak experience has often been considered the domain solely of mystics and saints, the truth is that the capacity dwells dormant in every human soul. It is our essential nature, awaiting discovery through disciplined inner work.

All genuine spiritual paths point to the same destination, though using different languages and methods. At their core, they offer a process of liberation from identification with separate ego and gradual awakening to our intrinsic divine essence. This involves cultivating noble virtues, practicing presence of mind through meditation, and cultivating wisdom through inquiry into the nature of reality and self.

Over time, such disciplines help peel away layers of superficial conditioning to reveal our true blissful and peaceful self - one with the fundamental pure consciousness that underlies all forms. In that state of inward stillness and clarity, the usual boundaries between subject and object fall away. One perceives directly that all is contained within the one infinite life and knows directly one's identity with the eternal. Though ineffable, this realization brings transcendent peace, love, creativity and compassion.

While glimpses of the Absolute may come through grace to anyone at any time, consistent experience depends on committed effort. The seeker must firmly resolve to strip away all that obscures their true nature like the proverbial onion, layer by layer. With patient practice of presence and purification, the trappings of small self dissolve, and one may abide as peaceful, blissful awareness itself - fully awake in every moment to life's deepest meaning. Then daily living becomes worship, and ordinary reality is transfigured by love, joy, wisdom and service. This is the fruit of following the perennial path with heart and will - a taste of our shared spiritual potential.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Quotes

Constantinos’s quotes


"A "Soul" that out of ignorance keeps making mistakes is like a wounded bird with helpless wings that cannot fly high in the sky."— Constantinos Prokopiou

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...

CHAPTER III

 

QUIETING PEOPLE

Neglecting to praise the worthy deters people from emulating them; just as not prizing rare treasures deters a man from becoming a thief; or ignoring the things which awaken desire keeps the heart at rest.

Therefore, the wise ruler does not suggest unnecessary things, but seeks to satisfy the minds of his people. He seeks to allay appetites but strengthen bones. He ever tries by keeping people in ignorance to keep them satisfied and those who have knowledge he restrains from evil. If he, himself, practices restraint then everything is in quietness.

...

Quieting People

Neglecting to praise the worthy:

Neglecting to acknowledge and praise individuals who deserve recognition can discourage others from emulating their positive qualities.

Just as not appreciating rare treasures deters a person from engaging in theft, the absence of recognition can hinder the development of desirable traits in others.

By recognizing and praising the worthy, we can inspire others to strive for excellence.

Ignoring the things that awaken desire:

When we disregard or ignore the things that evoke desire, we can maintain a sense of contentment and inner peace.

By not constantly seeking external stimuli, we can cultivate a state of tranquility within ourselves.

This approach allows us to find satisfaction in what we already have, rather than constantly chasing after new desires.

The wise ruler's approach:

A wise ruler understands the importance of satisfying the minds of the people they govern.

They do not unnecessarily burden their subjects with irrelevant information or demands.

Instead, they focus on allaying appetites and reinforcing the overall well-being of their people.

The wise ruler restrains those with knowledge from engaging in harmful actions and promotes a culture of restraint and tranquility.

The benefits of quietness:

When individuals practice restraint and embrace a state of quietness, harmony and peace prevail.

By prioritizing calmness and self-control, both on an individual and societal level, conflicts can be minimized.

The pursuit of quietness allows for personal growth, contentment, and a more harmonious coexistence.

Embracing quietness

Quieting people involves recognizing the worthy, ignoring unnecessary desires, and fostering a state of tranquility. The wise ruler seeks to satisfy the minds of their people by allaying appetites and promoting restraint. By embracing quietness, individuals can experience personal growth and contribute to a more peaceful society. Remember to appreciate the positive qualities in others, find contentment in the present, and practice self-restraint for a harmonious existence.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Copyright

Copyright © Esoterism Academy 2010-2023. All Rights Reserved .

Intellectual property rights


The entire content of our website, including, but not limited to, texts, news, graphics, photographs, diagrams, illustrations, services provided and generally any kind of files, is subject to intellectual property (copyright) and is governed by the national and international provisions on Intellectual Property, with the exception of the expressly recognized rights of third parties.
Therefore, it is expressly prohibited to reproduce, republish, copy, store, sell, transmit, distribute, publish, perform, "download", translate, modify in any way, in part or in summary, without the express prior written consent of the Foundation. It is known that in case the Foundation consents, the applicant is obliged to explicitly refer via links (hyperlinks) to the relevant content of the Foundation's website. This obligation of the applicant exists even if it is not explicitly stated in the written consent of the Foundation.
Exceptionally, it is permitted to individually store and copy parts of the content on a simple personal computer for strictly personal use (private study or research, educational purposes), without the intention of commercial or other exploitation and always under the condition of indicating the source of its origin, without this in any way implies a grant of intellectual property rights.
It is also permitted to republish material for purposes of promoting the events and activities of the Foundation, provided that the source is mentioned and that no intellectual property rights are infringed, no trademarks are modified, altered or deleted.
Everything else that is included on the electronic pages of our website and constitutes registered trademarks and intellectual property products of third parties is their own sphere of responsibility and has nothing to do with the website of the Foundation.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Το σύνολο του περιεχομένου του Δικτυακού μας τόπου, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά, των κειμένων, ειδήσεων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδιαγραμμάτων, απεικονίσεων, παρεχόμενων υπηρεσιών και γενικά κάθε είδους αρχείων, αποτελεί αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας (copyright) και διέπεται από τις εθνικές και διεθνείς διατάξεις περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας, με εξαίρεση τα ρητώς αναγνωρισμένα δικαιώματα τρίτων.

Συνεπώς, απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, «λήψη» (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά η περιληπτικά χωρίς τη ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση του Ιδρύματος. Γίνεται γνωστό ότι σε περίπτωση κατά την οποία το Ίδρυμα συναινέσει, ο αιτών υποχρεούται για την ρητή παραπομπή μέσω συνδέσμων (hyperlinks) στο σχετικό περιεχόμενο του Δικτυακού τόπου του Ιδρύματος. Η υποχρέωση αυτή του αιτούντος υφίσταται ακόμα και αν δεν αναγραφεί ρητά στην έγγραφη συναίνεση του Ιδρύματος.

Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεμονωμένη αποθήκευση και αντιγραφή τμημάτων του περιεχομένου σε απλό προσωπικό υπολογιστή για αυστηρά προσωπική χρήση (ιδιωτική μελέτη ή έρευνα, εκπαιδευτικούς σκοπούς), χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης και πάντα υπό την προϋπόθεση της αναγραφής της πηγής προέλευσής του, χωρίς αυτό να σημαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο παραχώρηση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

Επίσης, επιτρέπεται η αναδημοσίευση υλικού για λόγους προβολής των γεγονότων και δραστηριοτήτων του Ιδρύματος, με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρεται η πηγή και δεν θα θίγονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, δεν θα τροποποιούνται, αλλοιώνονται ή διαγράφονται εμπορικά σήματα.

Ό,τι άλλο περιλαμβάνεται στις ηλεκτρονικές σελίδες του Δικτυακού μας τόπου και αποτελεί κατοχυρωμένα σήματα και προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων ανάγεται στη δική τους σφαίρα ευθύνης και ουδόλως έχει να κάνει με τον Δικτυακό τόπο του Ιδρύματος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~